Przyszłość sklepów, a przede wszystkim ich rentowność, w coraz większym stopniu zależy od automatyzacji, która wyręcza sprzedawców w zakresie wielu procesów.
W ebike-ekspert wdrożyliśmy dwa rozwiązania tego typu. Pierwsze z nich pozwala klientom na wyrażenie swojej opinii na temat obsługi w sklepie/serwisie. Jest to urządzenie, które w pewnym stopniu pomoże Wam przeciwdziałać frustracji niezadowolonych klientów, którzy złe emocje przenoszą do sieci internetowej.
Opiniomat, bo o nim mowa, to tablet z oprogramowaniem na którym klient wyraża jedną z trzech opinii podczas wychodzenia ze sklepu. W przypadku wyboru negatywnej opinii będzie poproszony o uzasadnienie. Kierownik sklepu będzie mógł w tym momencie podejść do klienta, aby z nim porozmawiać lub skontaktować się z nim w późniejszym czasie. Ta elektroniczna książka skarg i zażaleń będzie „workiem” na żale Twoich klientów. Ich motywacja aby żalić się w internecie znacząco spadnie. Tego typu narzędzie pomoże Wam również zorientować się jaki jest średni poziom satysfakcji klienta w danym dniu albo dłuższym okresie czasu, oraz poddać te dane analizie. Stają się one powszechne w profesjonalnie zarządzanych placówkach handlowych i usługowych.
Drugim urządzeniem jest przeglądarka katalogów rowerowych. W ramach współpracy „ebike-ekspert” proponujemy zakup lub wynajem komputera z ekranem dotykowym typu infokiosk.
Za jego pomocą sprzedawca lub klient może zapoznać się z ofertą ponad 20 producentów rowerów elektrycznych. Dotykowy interfejs pozwala wyświetlić na monitorze dowolny katalog w formie PDF, intuicyjnie przewijany jak ma to miejsce w wersji papierowej. Dzięki temu na powierzchni 1m2 możesz mieć ofertę prawie 1000 modeli rowerów. Inną funkcjonalnością infokiosku jest możliwość wprowadzania przez klienta zlecenia serwisowego, przeglądu lub reklamacji. W sezonie w znaczący sposób pomoże to rozładować kolejkę, przeciwdziałając frustracjom i negatywnym opiniom.
Wymiary fizyczne: 122x55x45 cm
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!